POLUBIENIE PRZYTULISI

poniedziałek, 18 lipca 2011

Czarny gruby kot..

-  nie jest aż tak gruby, tylko nóżki ma cieniutkie :)
Nie do końca jestem z niego zadowolona i długo zastanawiałam się czy go tu pokazać ale w końcu zdecydowałam że jednak warto. A dlaczego ? - Kotek jest wersją " koncepcyjną " - powstał w mojej głowie i spontanicznie bez jakiegokolwiek projektu został wyrzeźbiony w materiale. Jako przytuliś ma nietypowy czarny kolor ale Ali się podoba :)
I co najważniejsze - nie posiada żadnego elementu który mógłby być pożarty przez dziecię.



6 komentarzy:

  1. Śliczny kotek, bardzo miły, z wesołym pyszczkiem:) Masz eksperta od zabawek - jeśli się spodoba to znaczy, że fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno - Kotek u Ali zrobił furorę :) jest najulubieńszy. To chyba ten czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotek, buźka się sama cieszy:)
    A te łapki w sam raz do gryzienia przy ząbkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaden blog jeszcze mnie tak nie urzekł, zebym obejrzala ponad 100 poprzednich postów. Jestem napraawdę zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń