POLUBIENIE PRZYTULISI

piątek, 8 czerwca 2012

Wizytówki handmade.

Długo zastanawiałam się jak powinna wyglądać moja wizytówka. 
Oczywiste było, że nie może być to tylko i wyłącznie zwykły wydruk.
Wiecie jak to jest z zacmieniem umysłu? ja mam to często ale przechodzi w momencie kiedy biorę do ręki materiały.
Z planowania stawiam sobie pałe! Wielką improwizacja u mnie rządzi :)
Otworzyłam Worda , wydrukowałam zwykłe wizytówki z napisem , resztę poprzyklejałam i to oto ... moje wizytówki :)






5 komentarzy:

  1. Twoja wielka improwizacja wyszła świetnie! Wizytówki są genialnie proste a tym samym mega urocze:) W każdym razie mnie zachwyciły BARDZO:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł - oryginalny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! zapraszam do mnie:) pudrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj przypadkiem i jestem pod ogromnym wrażeniem .przeglądnełam chyba cały Twoj blog i strasznie mi sie tu wszystko podoba ,
    ps.zakochałam sie misiach ;) sa cudne i słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń